Wednesday, November 18, 2009

Yahoo.....

Aku happy giler sbb hari ni keputusan UPSR aku 4A 1B, kira lulus lah tu.Tapi yg tak bleh tahannya si anak Mazlan yang berlagak pandai tu dapat 2A 3B.Aku adalah juga kesian kat die tp tak sangat.Adibah dapat 3A 2B ,oklah tu drpd Akmal.Haziqah daapat 3A 2B,sama macam Adibah tp peratus aku rasa tak sama kot.Anis sama mcm aku 4A 1B,die yg B sains.Aku plak Mathematics yang markah tak berapa elok.Dalam sekolah ada lbih drpd 10 orang yang dapat 5A.Antaranya Hafizah,Naqib,Ahmad,Firdaus & adalah beberapa orang yang aku tak berapa ingat sangat.Faiz tadi menangis sbb dapat 3A 2B,kesian plak tangok die menangis teresak-asak. Nampaknya lepas ni asrama menanti aku tp takpe mmng aku nak masuk asarama pun.Tu jelah nak citer,nanti sambung lagi.Bye...

No comments:

Post a Comment